allt skiter sig

har egentligen så fruktansvärt mycket som jag måste göra
SKOLA, STÄDA, DISKA , TVÄTTA allt detta för att inte göra alla i min omgivning besvikna. Men det är bara så att jag inte pallr med allt detta. så fort jag försöker att utföra något av alla dessa viktiga saker så börjar jag bara att må så dåligt. Jag mår dåligt jämt tycker jag så fort jag blir minsta lilla pressad över något så mår jag dåligt iallafall under vinterhalvåret. på våren och sommaren är det lixom en annan sak. Skolan är nog det största problemet egentligen . den här veckan har jag inte varit där alls har inte pallt och har till på köpet fått magkattarr som får mig att må ännu mer pissigt. började iallafall att diska nyss men det gick bara en liten stund så blev jag trött och fick ont i magen igen . Fan jag vet ju att Ronnie blir jättebesviken då han kommer hem och jag inte gjort nåt trots att jag varit hemma hela dagen . men det är de som är grejen då jag vet att de förväntas saker av mig klarar jag inte av det . med vissa undantag för jobbet för där känns det annorlunda på nåt sätt vet egentligen varför men så är det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0