året som gått

* Vad gjorde du 2006 som du aldrig gjort förut?

Jag tog studenten och slutade skolan för gott . Åh gud vilken underbar känsla
* Dog någon i din närhet?
Ja min morfar dog.

* Vilka länder besökte du?
eh inget var bara i sverige hela året

* Vilket datum från 2006 kommer du minnas, och varför?
dagarna i juni kring studenten
* Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2006?
hips dont lie och boten anna

* Blev du kär under 2006?
nja jag var ju redan det innan men kärleken bestod även under 2006 om man säger så.

* Vad gjorde du på din födelsedag?
firade hemma hos mina föräldrar med min familj

* Vad hade gjort ditt år mycket mer njutbart?
En reda till stockholm hade ju inte suttit gel och ett riktigt jobb. Men jag får väl hoppas att de kommer under 2007

* Hur höll du dig från att bli galen?
fokuserade framåt.

* Vem var den bästa nya personen du träffade?
Hm jag vet inte om jag träffade så många nya personer faktiskt.


Postat av: Anonym

Åh.. vill också ta studenten. NU.

2006-12-28 @ 19:34:16
URL: http://ledume.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0