outsiders

Nu har jag duschat och känner mig faktiskt lite bättre. jag har till och med fått ronnie att massera mina axlar lite men han har såå dåligt tålamod. Om 10 minuter börjar outsiders det får man ju inte missa. Är hård och öm bakvid nacken . Kanske är det dax att gå till läkaren som får kolla på det . kanske kan man få komma till nån sjukgymnast eller nåt sånt. Pratade föresten med farmor för en stund sen hon tyckte att det kunde vara bra om jag åkte och jobbade och fick röra mig lite . men jag är tveksam till att mcdonalds arbetsuppifter är rätt för mig då jag mår såhär . Det jag är mest rädd för är att jag ska åka dit och sen inte klara av att jobba det skulle kännas så hemskt .


Postat av: Lovisa

Tack för att du påminde mig om Outsiders =)

2006-08-28 @ 20:00:55
URL: http://fierce.blogg.se
Postat av: Ninni

Har precis tittat på det! Synd att ha en arbetsgivare som tar för givet att man hittar på...och tråkigt att det finns såna som hittar på sjukdomar, snacka om att förstöra för andra. Dålig stil!
Om du är förkyld är det väl inte lämpligt att vara i köket...eller kassan!

2006-08-28 @ 21:10:48
URL: http://ninni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0