klarar det nog

Känns faktsikt bättre nu och som det känns nu så skulle jagv klara av att jobba. det jag känner mig mest osäker till just nu är att köra bil.  jag vill inte ens tänka på vad som kan hända om jag plötsligt blir väldigt yr så. Jag har pratat med pappa och hn skulle kunna skjutsa . så känns det fortfarande såhär imorgon så kan jag jobba tror jag.  Det känns ju dessutom bättre för mig själv om jag kan jobba för jag hatar att behöva vara borta från jobbet.

Postat av: David

Du kan ha drabbats av "virus på balansnerven" eller menieres sjukdom. Har själv varit drabbad, så jag känner igen det du beskriver. Sök info på nätet och kolla om symtomen stämmer!

2006-08-28 @ 21:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0