kommer krypande

sitter här och känner hur ångesten kommer krypande. börjar fundera över varför jag aldrig kan vara bra på något och varför ingen tycker om mig . vet bara inte hur jag ska göra för att passa in. Överallt känner jag mig helt fel I skolan på jobben och till och med hemma då jag träffar andra än de allra allra närmaste. klarar inte av att hela tiden känna mig så värdelös. jag vill en massa saker men det blir bara fel av allt hur jag än gör. JAg är en osäker människa det vet jag kanske frågar människor om råd lite väl ofta men det är inte så lätt att ta egna iniativ då man hela livet har fått höra att allt man gör bara är fel. vet inte längre hur det känns att må bra jag vill verkligen slippa känna mig som ett ufo jag vill bara vara normal . men jag vet inte hur jag ska göra för att passa in? Ibland känns det som om jag bara vill försvinna från allt eftersom jag ändå inte har någon som behöver eller vill ha mig här. men samtidigt vill jag inte ge upp då jag kämpat så lännge.

Postat av: Terese

Hejsan!

Vad jag känner igen mig i dina tankar! Det känns som man inte platsar in någonstans, känner mig fruktansvärt ensam trots att jag har en underbar man, underbar dotter, föräldrar, några få kompisar. Det är min man och min dotter som gör att jag fortfarande vill finnas här. Egentligen förstår jag inte varför jag känner mig så deprimerad och har den här ångesten. Det är så många som verkligen har det mycket mycket värre än vad en annan har. Men ångesten går ju liksom inte att styra över, den bara kommer ändå!

Mångra kramar från Terese

2006-04-25 @ 23:39:22
URL: http://teresehayd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0