snö och julkort

idag snöar det för fullt har faktiskt kommit en hel del nu. mysigt så här innan jul hoppas bara att det får ligga kvar men det borde det ju göra. har fått 2 julkort idag ett från farmor och ett från ronnies mamma ! lär ju inte få så många fler heller har jag en känsla av . men men ska jobba i eftermiddag känns jobbigt eftersom jag inte mår riktigt bra. det gör jag typ aldrig då jag ska göra något men man måste ju utmana sig själv annars slutar det ju med att man sitter hemma och gör ingenting . men men julavslutning imorn då och sen jobb på kvällen men sen efter det då är jag ledig över julen . gud vad skönt det känns . fast jag jobbar ju på juldan men men det gör ju inte så mycket ändå huvudsaken är ju ändå julafton


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0