Vår lilla solstråle

Sedan sist jag skrev har vår Josefine hunnit fylla 1 år. Helt otroligt hur fort tiden har gått känns ju som det var igår som jag efter flera dagars kämpande äntligen fick upp henne på mitt bröst. Samtidigt känns det som att hon alltid funnits där och jag kommer knappt ihåg hur livet var innan.
 
Hon är en glad men temperamentsfull tjej som säger ifrån när något inte är som hon vill. Hon kryper i en väldig fart, går efter möbler och kör med läragå vagnen, men än så länge är hon lite för feg för att våga släppa taget och gå själv. Man märker att hon är stabil och att det mest är modet som sviker lite, vi väntar med spänning på när de första stegen ska komma.
Vår lilla tjej 1 år gammal med favoritkissen katten jansson.
 
Ett av det allra första korten som togs.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0