Koncentrationssvårigheter & födelsedag

Kan inte komma till ro och göra en sak i taget, försöker Blogga, läsa bloggar, se på tv och läsa en tidning samtidigt. Behöver jag säga att det inte går så bra och att jag inte lyckas ha fullt fokus på något av dem. Måste verkligen träna på att göra en sak i taget och då göra den och inte allt annat, men det är svårt då jag blir så rastlös och distraherad av allt annat som jag eventuellt skulle ha gjort eller vill göra.

Till något helt annat så fyllde mamma år i veckan och vi har varit där flera dagar i rad och ätit tårta och umgåtts. Josefine charmar alla och får massor av beröm för hur duktig och snäll hon är, detta värmer såklart lite extra i mammahjärtat.


I present av oss fick mamma en förstoring på den här bilden :)

Postat av: Hem och Lycka

Å så sööt! kram Mia

2012-03-04 @ 20:20:58
URL: http://hemochlycka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0