Josefines Dop

Här kommer lite bilder från Josefines dop igår .


Lillgumman var så duktig under hela dopet och grät inte en endaste gång.
I bakrunden har vi mamma och pappa och moster och farbrorn som blev
Josefines faddrar.



En av sångerna vi sjöng var Sov du lilla videung vilken kändes fint såhär
på vårkanten, påskliljor och vide vittnar ju verkligen om att våren är på väg.



Altartavlan som är det enda som finns kvar av den gamla kyrkan som brann
 ner i mitten på 90-talet. Gjord av Hans Hedberg och otroligt fin tycker jag.



Doptårtan


smörgåstårta och ännu mera fika som vår fina familj varit så snälla och hjälpt
till och fixat.


Nya Brukskyrkan


Dopklänningen som min mormor stickat och som även jag hade vid mitt dop.


Postat av: ♥ Carina ♥

Kul med en dopklänning som går i arv. Det har vi också i min släkt :)

2012-03-26 @ 13:27:44
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: Ida

Det är lite trist att dom inte gör gåstolarna lägre. Tycker inte det borde vara så svårt när dom ändå gör dom, för det verkar ju vara många som inte når ner. Då hon väl tar i golvet med sina småfötter lär hon väl kunna gå alldeles själv ;p

2012-03-26 @ 13:54:38
URL: http://elfvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0