Nostalgi

För ett tag sedan hittade vi åt lite kläder som Ronnie haft som liten. Kul tyckte jag medans han muttrade "de där gammkläderna är väl inget att ha" Givetvis såg jag ändå till att få med mig dem hem för att prova på lillhjärtat.


Den här dressen måste ha varit tidigt 80-tals svar på Onepiece.


Riktigt söt tycker jag, men tyvär var den på gränsen till för liten. Så det här
var första och sista gången Josefine använde den till mammas sorg men
pappas stora glädje.


Dagen till ära vill vi såklart också gratulera vårt favoritlag Modo som tog sig till slutspel.

Postat av: Helen.HUSnrNIO

Fin tyckte jag och supersöt på er flicka :-)

Synd att den är för liten nu...



Trevlig kväll!

2012-03-08 @ 22:36:50
URL: http://husnrnio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0