Iphone



Förra veckan gjorde jag äntligen slag i saken och skaffade mig en ny mobil. Det kunde verkligen behövas då jag tidigare bara hade en lastgammal mobil som jag nästan aldrig hade med mig och omgivningen gnällde ständigt över hur omöjlig jag var att få tag på. 
Blev iallafall en vit Iphone och förutom att jag fick byta ut den första jag fick pga att ljudet inte fungerade så tycker jag den verkar fungera bra. Peppar peppar bör man väl lägga till för saker börjar ju ALLTID jävlas när man just berömt dem. 
På sikt tänkte jag även kunna använda mobilen som ett hjälpmedel för att få bättre ordning och reda i mitt liv. Är ju grymt praktiskt att kunna göra scheman, anteckna viktiga saker osv än vart man befinner sig och alltid veta vart man har anteckningarna, inte som nu då jag kan få leta i timmar efter en lapp med en tid.

Vad har ni för mobil och har ni några tips på smarta / roliga appar?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0