Från rygg till mage

Idag hade jag lagt Josefine på filten på golvet medan jag gick och satte igång en tvättmaskin. När jag var nästan klar började hon att gråta och när jag gick dit låg hon utanför filten på mage , jag lade ju ner henne på rygg. Gullungen min har vänt sig från rygg till mage alldeles själv. Blir så otroligt stolt och glad långt in i mammahjärtat. En stund senare gjorde hon det igen flera gånger igen och vände sig även från mage till rygg.


Postat av: Martina

Vad roligt att du börjat blogga igen, jag har saknat dig :)

Vad har lillatjejen för strlk på kläderna nu? Som jag minns det gick det fort upp till 68/74 men sen kunde iaf Melvin ha kläderna längre och längre. :) Tack, och tack själv föresten för julkortet vi fick av er! :)

kram

Postat av: Emma

2012-01-15 @ 10:31:33
Postat av: Emma

Ignorera min första kommentar, gick lite fort med knappandet :)



Tack för din kommentar i bloggen, alltid lika skoj när nya kommenterar! Även kul att hitta nya bloggar att följa, särskilt när den handlar om mammaliv och småttingar! Hur gammal är din lilla? Ser ju ut att kunna vara som min lilla Hugo :)

2012-01-15 @ 10:33:55
URL: http://emmawesterlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0