lista 2009

En liten lista om 2009

Vad gjorde du 2009 som du aldrig gjort förut?

Jag fick vara med när min katt fick en liten kattunge, lilla Selma som nu blivit stor ;)


Håller du dina nyårslöften och ska du ge ett för 2010?

Tror inte jag gav något ifjol och det blir inget i år heller.


Fick någon i din närhet barn?
Ingen i min direkta närhet men en del släktingar och bekanta som fått barn eller har det på G


Dog någon i din närhet?

Inga människor som tur var, men tyvär min katt  Tiger.


Vilka länder besökte du?

Jag höll mig i Sverige hela året

 


Vad skulle du vilja ha 2010 som du saknade 2009?

Önskar att jag kunde slappna av mer , oroa mig mindre och ta en dag i taget lite mer istället för att oroa sig för saker i förväg.


Vilket datum kommer du att minnas från 2009?

 6 Maj då Tiger blev påkörd kommer jag nog minnas.


Vad var det största du åstadkom?

Att jag klarade av att sluta med den antidepresiva medicinen jag ätit under så många år.



Vad var ditt största misslyckande?

Att jag inte alltid lyckades nå de mål jag satt upp.


Vems beteende förtjänade att firas?

Min sambo som haft tålamod och stöttat mig när det varit jobbigt.


Vems beteende gjorde dig ledsen eller arg?

Kommer inte på något på rak arm.


Var tog det mesta av dina pengar vägen?

Till att leva och grejer till huset.


Vad gjorde dig jätte-, jätte-, jätteexhalterad?

Kommer verkligen inte på något.


Vilken låt kommer alltid att påminna dig om 2009?
Står still just nu


Bästa filmer 2009?

Milenium triologin kanske men jag har inte sett trean än  


Vad önskar du att du hade gjort mer av?

Tagit vara på tiden bättre, varit gladare och vågar släppa taget lite.


Vad önskar du att du hade gjort mindre av?

Fastnat i negativa tankar och oroat mig på tok för mycket.


Favorit-TV-program?

Livet i Fagervik tycker jag var ett mysigt program, familjen annorlunda var också bra.


Vilken var den bästa boken du läste?

Läste inte så mycket böcket 2009


Vad gjorde du på din födelsedag?

Det var en solig sommardag och jag firade lungt hemma med vänner och familj.


Hur skulle du beskriva din stil 2009?

Måste erkänna att det blivit mycket myskläder.


Hur höll du dig ifrån att bli galen?

Försökte intala mig att allt blir bättre än om det är jobbigt för stunden.


Vem saknar du?

Ingen speciell


Vem var den bästa nya personen du träffade?

vet inte träffade inte så jättemycket nytt folk.


Lärde du dig något nytt under 2009?

Jag lärde mig en hel del och vissa saker var riktigt jobbiga.


Vad vill du lära dig under 2010?

Jag vill lära mig att våga lita mer på mig själv och inte  vara så osäker.


Postat av: Elvira Eriksson

Vilken söt kisse:)

2010-01-03 @ 15:18:33
URL: http://elviraes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0