Sertralin

För lite mindre än ett år sedan tog jag beslutet att sluta med Sertralin som jag ätit sen jag var 13 år. Jag trodde verkligen att jag skulle klara det och att jag skulle klara av att må hyffsat bra utan medicin. Jag kämpade med ångesten  i början tänkte jag att det var utsättningssymtom och att det skulle bli bättre. Det har dock inte blivit bättre snarare tvärtom och dagarna har mest varit fyllda av ångest och oro.
Igår började jag med Sertralin igen vilket känns lite som ett misslyckande, jag ville ju verkligen klara mig utan medicinen. Just nu mår jag sämre än vanligt och det känns lite som bomull i huvudet. Men de säger ju att de första veckorna med medicinen är värst, innan det vänder. Jag hoppas verkligen att det kommer att vända och att jag kommer att få må bättre igen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0