Vårtecken

Jag kommer med mitt inlägg i Humlebackens vårteckensutmaning nu, det är ju fortfarande måndag i nästan en timma till ;)


Äntligen kan jag hänga tvätten ute, som jag har längtat


Nästan ingen snö kvar nu och krattan har åkt fram.


Nästa vinters ved börjar äntligen bli  färdigklyven, nu är det "bara" staplingen kvar.


De små kattungarna växer för varje dag och i slutet av maj är det dags att försöka hitta
nya hem till de här två busarna och deras två syskon. Är dock väldigt sugen på att ha
kvar den svarta men tror inte sambon tillåter det tyvär.


Postat av: Charlotta

Hänga tvätten ute är underbart!

Gulliga kattungar som också är ett vårtecken. :)

Postat av: Anne-Lie

Hej!

Första gången jag kikar in på din blogg.

Visst är det skönt är man kan torka tvätten ute, och en rejäl vedhög har ni också.

//Anne-Lie

2010-05-03 @ 17:50:09
URL: http://www.skaparrgladje.blogspot.com
Postat av: Proforma - Irene

Men du... det där var ingen dålig vedhög! Det ligger många timmars arbete bakom den!

Söta kattungar... och nytvättat doftar ljuvligt!

2010-05-05 @ 23:40:05
URL: http://proforma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0