Gemensamt täcke


Sitter och kikar igenom ikeas hemsida och fastnade vid sängkläderna.  Vem vill egentligen ha ETT stort täcke att dela på. Jag skulle tycka det var fruktansvärt att inte kunna vira in mig hur jag vill i mitt alldeles egna täcke och jag är säker på att min sambo tycker likadant.  När jag funderar lite närmare på det så ser jag framför mig hur vi sitter i sängen mitt i natten och bråkar om vem som tagit största delen av täcket, kanske kan man göra någon sort mittmarkering? Äh vi håller oss till varsitt täcke så slipper vi den konflikten iallafall.
Men jag är fortfarande nyfiken hur tusan ni med ETT täcke löser det?


Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Det måste va nåt nytt fenomen! H&M Home har oxå likadant, inga täcken men de säljer påslakan för dubbeltäcken, bara tror jag, jag har inte hittat nå "vanligt" där iaf.

Det skulle inte funka för oss heller, jag har så att täcket täcker hela min kropp från topp till tå, medans min varmblodiga man knappt har nåt täcke alls. Sen har vi olika typer av täcken oxå, jag har ett tjock o varm o han har ett tunnt duntäcke. Jag avskyr dun.

Det funkade när vi va nykära, då hade det varit bra med ett sånt här dubbelt, då delade vi på ett enkelt. Men efter 11 år så vill man ju ha liiite privacy ;-)

2009-10-23 @ 08:41:52
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/
Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Förresten, glömde o säga att bloggen har blivit jättefin!



Ha en skön helg!

2009-10-23 @ 08:42:45
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/
Postat av: Ensam duktig flicka

Min dröm är att hitta någon som vill ha ett dubbeltäcke! Jag älskar att gosa och kramas, och att vara riktigt varm! Dubbeltäcken har funnits länge, men de kanske displayas mera just nu??

2009-12-14 @ 22:25:53
URL: http://ensamduktigflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0