Ännu en vecka

Söndag igen och vi lägger ännu en vecka bakom oss. Inte mig emot då jag mest vill att tiden ska gå och att det ska bli mysiga advent, gillar verkligen inte november. 
I helgen har vi visat vår sociala sida och umgåtts en del med vänner och bekanta och idag har jag varit hos mina föräldrar och ätit lite tårta på fars dag. 
Jag är lite nervös för morgondagen då jag ska tillbaka till vårdcentralen och få svar på blodproverna jag tog förra veckan.  Nojjar jättemycket att de ska hitta något läskigt men hoppas att allt är bra. For ju till VC för att jag hade ont långt ner i magen men det har ju gått över nu så antagligen var det väl bara en muskelsträckning.  Kan dock inte sluta oroa mig över proverna men någon sa att de ringer tidigare om det skulle vara något väldigt allvarligt så jag hoppas verkligen att allt är okej.


Postat av: Mija

Hur gick det med proverna?? Det gick bra va?? Håller tummarna...



:)

2009-11-11 @ 13:59:47
URL: http://mammamija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0