vem kan man lita på?

Fick brev från psyk idag har fått en läkartid den 18 juni. Bra att jag fått en läkartid men less på att vänta  jag skulle få gå varannan vecka men nu kommer det gå 2 månader emellen. Måste ju försöka trappa ner medicinen för medan jag äter medicinen kan jag inte få KBT behandling eller vad de säger.  Är less på att det tar sån tid och vill verkligen åtminstone få nåt vettigt vad vi ska göra åt problemen. Känns som att de suttit och sagt att vi förstår att det är jobbigt i 12 år nu och bara skrivit recept utan att ens kunna ställa diagnos. Jag vill få rätt behandling så jag kan börja leva ett normalt liv igen något jag knappt vet vad det är efter alla dessa år av ångest. Sedan vad det är för behandling vet inte jag det borde de på psyk veta men de säger ju bara emot varandra hela tiden och då undrar man ju vem man ska tro på egentligen. 
Efter så många år av olika löften om behandlingar och annat som aldrig blivit av och läkare och annan personal som svikit sina löften och lämnat en ensam med svår ångest och beskedet att det finns ingen läkare att tillgå då man ringt och inte orkat mer. Det är svårt att kunna sätta sin tillit och tro på att det verkligen ska bli bra då de gjort så många snedsteg.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0