hopp

Har varit hos min samtalskontakt idag hon är trevlig och verkar ha vettiga värderingar och så men målet är ju att jag ska kunna sluta med medicinen så jag kan få en KBT behandling om det nu är det jag behöver först behövs kanske en diagnos. En annan sak jag kom att tänka på då jag var där på psyk idg var hur mycket människor det var där och majoriteten av dem kvinnor. Har vi kvinnor det jobbigare i allmänhet? eller kanske har vi klenare psyke? eller är det så att männen inte vågar söka hjälp för sina problem? Iallafall det jag ville komma till var att där i väntrummet satt många människor mest kvinnor då som såg starka ut och som såg ut att ha ett liv bortom allt detta. detta ger mig på något sätt hopp, hopp om att jag kanske inte är så konstig ändå och att mänga sitter i samma båt. Psykisk ohälsa har blivit så gott som en folksjukdom och jag tycker intevi ska hålla käften längre utan våga gå ut med om vi mår dåligt och hjälpa och stötta varandra i kampen mot att må bra

Postat av: Junitjej

Svar till Caroline: Jag vet faktiskt inte vad det är för skillnad mellan Pepsi max och Pepsi light. Jag känner ingen skillnad på smaken.

2007-05-29 @ 18:26:59
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: carro

aa bio är så mysigt !:) Ja jag tror många som man inte tror har psysikst dålig hälsa tyvärr!

2007-05-30 @ 01:41:27
URL: http://lovelyc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0