dagens planer

Idag har jag tänkt att få lite saker gjort jag ska.
*Renbädda sängen
+ torka golvet i köket
+ ta en skön nyttig promenad
+kanske försöka hitta några bra träningsövningar man kan göra innomhus.

Det är vad jag har tänkt mig men sen får man väl se hur det blir

Postat av: Tess

Sånt här får man egentligen inte säga, men om du är en sån som laddar ner från nätet så kan du ju prova att söka efter träningsvideor för hemmabruk på Piratebay eller liknande. Jag har ju naturligtvis inte gjort detta själv (Skulle jag ladda hem olagligheter utan att betala för dem?! -Aldrig!), men har kompisar som tränar pilates och annat framför sina datorer dagarna i ända. :)

2007-01-22 @ 12:54:06
URL: http://www.litentheos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0