vuxen?

Jag hittade ännu ett test där man ska se hur vuxen man är och behöver jag säga att jag bara inte kan låta bli det

Vuxenpoäng?
flyttat hemifrån [X]  japp för unfefär  2 år sedan lite drygt
lagat ett mål mat [X] klart att jag har än om det inte är varje dag jag gör det
spontant kommit på att huset ser rätt smutsig ut [X]  Jo nu tex
gjort något åt det smustiga huset [ ] nja det är ju sämre med det jag ska försöka ta tag i det imorgon
kört en maskin tvätt [X] Jo massor av gånger
kört två maskiner tvätt [X] JA
druckit i annat syfte än att bli full [X] jag dricker inte så ofta men de få gångerna jag gör det gör jag det inte för att bli full
tagit körkort [x]   japp och det är nog något av det bästa jag gjort
ringt mina föräldrar enbart för att jag ville höra hur de mådde [X] jo det händer rätt ofta att jag gör det
funderat på om jag äter tillräckligt med nyttig mat [X] Jo och jag vet att jag äter för onyttigt
börjat äta nyttigare mat [ ) tyvärr inte 
använt egna pengar till att köpa mat [X]  Ja det gör jag varje gång jag köper mat
börjat följa en dokumentärserie [x ]  Jo jag gillar dokumentärer bla ser jag outsiders
köpt vin i present [X] ja till mamma
betalat hyra [ ] nej det gör min pojkvän eftersom jag tyvärr inte har mycket till inkomst :(
handlat på ikea [X]  jajamen massor av gånger
börjat prenumerera på en dagstidning [ X]  yes vi har lokaltidningen
funderat på vad jag vill åstadkomma med mitt liv [X] massor av  gånger men jag kommer aldrig fram till nåt
köpt en cykelhjälm [ ] nix
promenerat utan i förväg bestämd destination [X] jo det händer men inte ofta
börjat uppskatta kaffe [ ] nej och som det känns nu kommer jag aldrig att göra det heller
motstått frestelsen att skratta åt en korkad person [X ] mm många gånger på jobbet ex
skickat vykort från en utlandsresa [ ) nej jag har inte varit utomlands
besökt ett museum av egen fri vilja [ ] nej
vattnat blommor [X] jo men för sällan tyvärr
regelbundet börjat stöda välgörenhet [ ] nej det tillåter min ekonomi inte så bra just nu
diskat [X] jo men även det för sällan
parat ihop strumpor [X] jo


Om jag räknat rätt så fick jag 20 kryss rättså bra tycker jag


Postat av: kinna

oj, åk utomlands och gå på musem!!! Det är såååå värt det. särskilt det förra.... Hade så bra!

2006-09-28 @ 19:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0