60 helger

kollade lite bland mina gamla scheman enligt dem har jag arbetat ca 60 helger sedan i april förra året. jag vet inte om det stämmer presis eftersom man kan ha bytt någon gång eller något annat men runt 60 helger är det då jag räknar på schemat sedan vet jag att 1 till kan ha fallit bort men det är inte många . Många av de helger jag faktiskt varit ledig har jag själv lämnat ledighetsansökan eftersom jag skulle göra något speciellt 18 helger har jag räknat att jag varit ledig av dem var 3 under min semster, 1 vid studenten, 2 vid bröllop 1 midsommar sen är det säkert något annat tillfälle jag tagit ledigt vid. känns surt att jag jobbat 3 gånger så mycket helger som jag varit ledig det senste 1½ året  känns som att jag gått miste om så mycket roligt bara för det jag orkar inte ha det såhär längre

Postat av: Sara

Ett år jobbade jag 50 helger. Det du ;)

2006-09-29 @ 03:39:04
URL: http://sarakjellkvist.blogg.se
Postat av: Ann-Marie

Och jag jobbar på hemmet varan helg alltså 25 på schema ta sedan bort 4 veckor semester plus ca 3 helger blir 20 helger. Men förr när jag gick på timmar kunde jag jobba varenda helg och vara ledig vardagarna för helgerna gav så mycket mera. Kommunal har ju ett väldigt bra avtal man får 38 kronor extra per timme på helger storhelger som jul och sånt ger dubbelt upp. Så för att vara riktigt sniken har jag jobbat dubbla pass just de helgerna.

Vad vill du bli när du blir stor?

2006-09-29 @ 15:52:22
URL: http://ambeckman.blogg.se
Postat av: Sara

Jag jobbar som undersköterska. Att jag jobbade nästan alla helger det året var faktiskt frivilligt. Ville ha pengar och så har jag väl inget liv ;)

2006-09-29 @ 16:22:07
URL: http://sarakjellkvist.blogg.se
Postat av: emma

60 helger, jävlar ;)

2006-09-29 @ 19:11:58
URL: http://emmalicious.blogg.se
Postat av: turmalin

Hoppas du får kraft att söka ett annat jobb. Eller hitta en kul utbildning.

2006-10-02 @ 00:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0