IDOL

Jag har precis sett på idol och nu är det verkligen spännande vilka som ska gå till final. hoppas att agnes går vidare iallafall men jag vet inte med de andra två visst både sebastian och sibel sjunger bra men sebbe ´verkar lite kaxig på¨något sätt och sibel verkar lite fjortisaktig men men får väl see hur det går håller tummaran

Postat av: Fredrik

Agnes och Sebastian! Sibel höll inte samma kvalité som Sebastian och Agnes gjorde. Sebastian är enligt min mening bäst. Du kan läsa min Idol analys på min blogg...

Ha det!

2005-11-25 @ 22:10:06
Postat av: Fröken Fräken

Heja Sebbe! han är verkligen grym, Agnes är också en stjärna, men hon är lite grå och trist som person.. sebbe, sebbe, sebbe :) söt katt förresten!

2005-11-26 @ 08:14:05
URL: http://cosmopolitan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0