Stadstripp & ny bil

Idag har vi varit på stan och kikat runt . Josefine tycker att det är roligt när det rörs och när vi var och fikade sken hon som en sol då hon såg alla människor runt omkrng. 
Vi har börjat med sittdelen till vagnen nu och det uppskattas verkligen då vi har en liten dam som vill vara med på allt och absolut inte vill ligga avskärmad från vad som händer.
Förresten har jag nog glömt att skriva att vi köpt en "ny" bil, en Audi A6, 1995 års modell så det är fortfarande en gammbil, men den har iallafall rymligt bagage och drag som vi behöver. Vi har fortfarande kvar andra audin också för då Ronnie får ett jobb kommer vi säkerligen behöva två bilar igen.


Postat av: Vingklippt

Pengar är minst sagt ett rent helvete. Jag antar att du också har någon sjukskrivning och ordinerad "vila". Det borde vara en av de gånger i livet då man inte borde behöva slita ihjäl sej för någonstans att bo och lite mat.

Berätta gärna om du får goda besked. Jag behöver bevis på att det finns fall där saker funkar som det ska (om du vet vad jag menar).

Ha det fint och njut av allt du har!

2012-02-28 @ 23:34:25
URL: http://trasigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0