oväder och snöslask

Igår var det ett väldigt oväder , blåste, snöade och regnade om vartannat. Tyvärr blev det mesta regn så det är mest ett blött snöslask kvar av den fina snön nu. 
Strömmen for vid 15 och kom inte tillbaka förrens långt in på kvällen, så vi missade stora delar av idolfinalen tyvärr.
Idag blir det nog mest till att hålla sig inne och mysa lite med Josefine då vädret är som det är.


Postat av: angelica

hejsan, jag söker runt och kollar olika aspergerbloggar och skulle vilja ha kontakt med de som har samma som mig då alltså asbergers syndrom och diskutera lite med andra hur de upplever saker och ting och vad de har för problem så att säga, så hittade dig och tänkte då om du kunde adda min msn elr fb så man kunde snacka lite :) på msn heter jag [email protected] och fb Angelica Thorén på visningsbilden har jag mitt röda naturliga utväxt :P mvh Angelica

2011-12-11 @ 00:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0