Målar

Senaste tiden har det varit otroligt fint och skönt väder ute. Här hemma har vi satt igång med fasaden som vi ska försöka få till i sommar. Ronnie håller på med förberedelserna ute och jag står i garaget och grundar alla bräder. Så tråkigt med grundfärg då den är typ hudfärgad, men det måste ju göras och det blir ju förhoppningsvis roligare när jag får ge mig in på att måla med den riktiga färgen. Nu ska vi snart till mamma och pappa och äta och sen blir det väl till att fortsätta antar jag.


Postat av: Anonym

Hej!

Har du varit inne på min blogg någon gång?

Gillar du den?

Om du nu gör det så kanske du vill följa mig via bloglovin? :)



Kram!

2010-05-22 @ 16:08:21
URL: http://justmyface.blogg.se/
Postat av: kristina

Hej hoppas det gått bra att måla

roligt om du lägger upp lite bilder på hur det blev

kram Kristina

2010-05-24 @ 21:25:38
URL: http://kickilinanygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0