Tröttis

Senaste två nätterna har jag inte sovit så där jättebra. Först var jag ju uppe i stort sett hela natten mot onsdag då Millan fick kattungarna. Sedan natten som var hade jag svårt att sova då jag vaknade av minsta lilla pip från de små och fick lov att gå och titta att allt var i sin ordning. Så trött nu och funderar på att krypa i säng. Ska lägga upp bilder på kattungarna imorgon hade jag tänkt, Gonatt


Postat av: FLOOSAN

Va spännande och få se bilder på de små. Kan tänka mig att det inte är en lugn stund utan att man oroa sig som när man själv fick barn hihi. Det kommer gå jätte bra i april. Jobbigt då men skönt efteråt. Kitty är 10 månader

2010-03-04 @ 22:52:31
URL: http://floosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0