Ljuset återvänder

Var in på den HÄR sidan nu och insåg att nu är solen äntligen tillbaka. Nu är den uppe 50% av dygnet, något jag längtat något enormt efter och ännu mer positivt är ju att det blir ännu ljusare för var dag som går. 
Försöker verkligen gripa varje strå av hopp just nu då det mesta känns tungt och det har varit en väldigt lång och jobbig vinter som inte riktigt verkar vilja släppa taget. Men det kommer ljusare tider och jag måste verkligen fokusera på det nu när jag känner mig lite på gränsen till sammanbrott och verkligen funderar på vart livet är på väg och vad jag ska göra av det.

Postat av: Martina

Hej. Vi ska ha barnsängen brevid våran säng och f.d. sovrummet blir skötrum :)

Vårat fd sovrum är så litet så sängarna våra rymms egentligen inte - har haft bara madrasser på men och in mot väggen.

Så känns lyxigt att ha en "riktig" säng igen ;)



Håller med om att det är skönt nu när dagarna blir ljusare frågan är bara - var tog solen vägen?? =/

2010-03-18 @ 19:02:36
URL: http://tinamartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0