Jag får licksom ingen ordning på mitt liv

Känner mig trött, ledsen och orolig. Funderar mycket på framtiden, hur allt ska bli. Hur jag ska få bukt med ångesten och kunna leva ett "vanligt" liv. Finns så mycket jag vill men inte riktigt kan eller törs satsa på.
 Känns som att det bara är jag som står still medan resten av mina vänner och bekanta går framåt i sina liv.  Kanske är jag själv  min största fiende, dömer mig själv hårdast och har alltid en klump i magen över att jag inte uppfyller vad andra kan tänkas förvänta sig av mig. Innerst inne vet jag ju att det är mitt liv, jag som bestämmer och att andra egentligen kan tycka vad de vill utan att jag behöver bry mig. Att det ska vara så svårt att leva efter det jag egentligen vet så väl.

Postat av: Madeleine

Man blir ju lite orolig när någonn har kommit in på ens mail och dylikt. Jag bytte lösen på alla sidor och sen dess har jag inte sett nått konstigt. Hoppas de löser sig för dig!

2010-06-16 @ 11:47:16
URL: http://miszie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0