Hur får jag det gjort?

Jag har så svårt att komma mig för, tänker alltid på saker som jag ska göra och bearbetar dem i huvudet men kommer sedan inte igång.
Det tar otroligt mycket energi utan att det egentligen blir något av det.  Jag måste försöka styra upp det, planera och se till att det blir gjort, men det är så svårt. Särskillt när jag vill att det jag gör ska bli perfekt. Men innerst inne vet jag att det är bättre att få det gjort än att planera något som kan bli perfekt men sedan inte blir gjort.

Postat av: Martina

jag har faktiskt testat att "sparka" mig själv upp ur soffan för att börja städa... :)

2010-01-27 @ 20:06:46
URL: http://tinamartina.blogg.se/
Postat av: malin

Hej

Tack för inlägget i min blogg,är glad över att få lite respons över det man gör.

Förstår vad du menar med att folk verkar så oförstående och jag tror att det beror på okunskap om Asperger fr folks sida eller så vill dom inte förstå.

Kommer absolut att läsa din blogg mera...kram

2010-01-28 @ 15:46:45
URL: http://4stkarlsson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0