Ny dammsugare

Har länge gått och suktat efter en ny lite mindre dammsugare och nu när jag såg att det sänkt priset på den slog jag till.   Så nu kan jag ha en dammsugare uppe och en nere och slipper släpa den upp och ner :)
Har inte hunnit packa upp och testa den ännu men det blir väl kanske under eftermiddagen eller imorgon. Snön vräker ner igen så då passar det ju bra att vara inne och städa.



Postat av: HUSnrNIO

Ja usch. Har samma fobifeeling jag:-( Är också på g att köpa ne ny dammsugare, dels för att den gamla faktiskt inte är så bra längre men även för att det vore så skönt att slippa dra dammsugaren uppför trappen hela tiden. Valde du den där av ngn speciell anledning? Det är ju en djungel bland de där maskinerna. Jag vill ha en lite mindre men den får inte kosta alltför mkt. Ha en trevlig lördag!

2010-02-27 @ 13:52:36
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: Solåkra

Snygg var dammsugaren också.

2010-03-01 @ 19:48:55
URL: http://solakra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0