Då var semestern slut och ångesten är värre än någonsin

Söndag och imorgon börjar R att jobba igen, att fyra veckors semester kunde flyga iväg så fort. Var ju så mycket vi skulle göra på semstern men det mesta har inte blivit av. Fast lite på huset har vi iallafall lyckats få till.
 Har haft det jobbigt med panikångest och mått rätt kasst hela sommaren också, jag som alltid brukar må bättre under sommaren. Kanske betyder det att jag trots allt behöver den antidepressiva medicinen ändå?  

Postat av: Sandra | Inspirera Mera

Ja tiden kan verkligen flyga iväg. Min sambo börjar om att jobba imorgon. Själv har jag inte haft någon semester då jag har vikariat.



Jobbigt att höra att du inte mått bra i sommar. Tycker absolut det är värt att kollas upp. Medicinerna finns ju där för att hjälpa.



Svar:

Ja det är inte lätt att hålla sig. Jag är rätt så otålig när det gäller sådant.

2010-08-08 @ 21:36:45
URL: http://www.inspireramera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0