Måla om huset

 Vi ska brädslå vårt hus i sommar och idag har vi varit ute och kollar färg igen.. Känns som vi kollat hur många gånger som helst utan att vi egentligen kommit fram till så mycket. Man vill ju att huset ska bli fint och att det  ska hålla. Så frågan är vilken märke på färgen vi ska ha och vilken kulör, en riktigt djungel det där tycker jag. Någon som målat om huset nyligt och har några tips?

Postat av: kristina Nygren

ångest är svårt att leva med, jag har det också periodvis, blev så efter jag mist min särbo i en olycka

Jag kollar in till lite olika bloggar idag innan jobbet ibland hinner man inte att svara alla som skriver och ibland skriver man själv till folk, men inte får svar, så alla har sitt. Nu skall jag ut i solen vi har så vackert väder här i Gästrikland jag hittade en del vårtecken i går då jag gick hälsans stig

Hoppas våren och ljuset gör att du mår bättre

kram kristina

2010-04-26 @ 10:12:39
URL: http://kickilinanygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0