Gnäll

Känner mig jätteseg idag är så snuvig att jag knappt sovit något alls inatt. Imorse singlade det ner några snöflingor också, ingen toppendag med andra ord.  Känner mig otroligt gnällig nu men det känns bara så otroligt drygt.  Vill bara bli frisk och att det ska bli fint vårväder NU. Dock har det iallafall tinat bort lite mer snö kan jag se genom fönstret.


Postat av: Martina

Hej :) jag vet inte har trott en tjej hela tiden och även drömmt det.. men å andra sidan tror jag att det blir emkille bara för att jag trott en tjej :)

Det känns mer som att trosor/byxor sitter för hår åt, än fast dom inte gör det.. men det jag märk sedan jag skrev i bloggen är att det kommer samtidigt som sammandragningar.. så det KAN vara något... men å andra sidan känns det så väldigt lite.. spännande iaf :D

2010-04-06 @ 21:00:58
URL: http://tinamartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0