törs jag?

Ikväll har jag haft en massa ångest och mått rätt kast, så jobbigt då man får sånna dagar. Nu sitter jag uppe och funderar på om jag  ska försöka gå och lägga mig men jag vet inte riktigt om jag törs. Är så rädd att vakna upp med en panikångestattack, det är nog något av det otäckaste jag vet att vakna illamående med kroppen som fullständigt skriker av panik och vill fly men det finns ingenstans att fly.
  Jag testade förresten lergigan idag som jag fick utskrivet istället för stesolid och jag tycker det verkar funka, och det är ju super då det är mycket mildare och inte beroendeframkallande. Fattar bara inte varför de inte  försökt byta tidigare då jag haft stesolid så många år och nu när den väl byttes ut var det för att jag sa åt dem att jag ville testa lergigan istället. Har slutat helt med sertralinet nu också och det känns skönt att vara medicinfri även om jag har lite små utsättningssymtom men de försvinner väl förhoppningsvis.

Postat av: Patrik

aah dedt är jätte jobbigt med ångest

2009-10-07 @ 01:58:49
URL: http://putteisback.blogg.se/
Postat av: Martina

Hej. hur mår du, det låter välldigt jobbigt..



Tänkte fråga vad du gör i helgen??



2009-10-08 @ 17:22:34
URL: http://tinamartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0