järnbrist

Farmor tror tydligen att jag har järnbrist och har då varit snäll och införskaffat den här flaskan till mig.  Jag är som vanligt kritisk till allt jag inte riktigt känner till, är rädd att må  illa eller få ont i magen av den. Någon som testat denna produkt?


Postat av: Martina

Jag använder den! :)

Du behöver inte vara orolig att må illa av den, jag är extremt känslig för järn och brukar må välldigt illa. Men inte av denna :)

Och den ska också vara den som smakar godast av alla järntillskott. :)

Så du borde absolut testa den. :)



2009-10-18 @ 12:15:15
URL: http://tinamartina.blogg.se/
Postat av: Martina

God kan jag inte påstå att det är, men för att vara en järndryck så är den det. Men järn är aldrig gott ;)

Jo, jag tycker att det har blivit skillnad för mig, flaskan är snart tom men yrseln och svimningskännslan har minskat mycket :)

2009-10-21 @ 16:46:14
URL: http://tinamartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0