Svart hål

Oro och ångest och allt känns jobbigt, känns lite som att jag ramlat ner i ett svart hål.  Vet inte varför men kanske höstmörkret som gör det. Behöver verkligen någon att prata med och hitta strategier för att hantera alla negativa tankar, men än har jag inte fått fatt i någon sådan ännu...
Sedan hjälper det inte till att man inte kan slå på tvn eller öppna en tidning utan att läsa 1 av 3 får cancer, hjärtsjukdomar är den vanligaste dödsorsaken och se om du har dold sjukdom. Jag pallar inte det och blir skitnojjig att jag är sjuk på riktigt.


Postat av: Jennie

Usch! Fast att städa är en del av min ätstörning, det är mer en besatthet hos mig just nu. Jag fixar inte att se det stökigt.. Det är som att det är det enda jag kan styra över coh då måste jag göra det, så var inte "avundsjuk" på det =)

2009-11-12 @ 22:52:29
URL: http://jennienennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0