tvättproblem

Jag måste ta tag i all tvätt som ligger runt här hemma, det mesta rent. Mitt problem är att jag inte riktigt vet vart jag ska ha kläderna. Vi har ingen garderob som är självklar så jag skulle behöva tänka och fixa lite något jag inte är så bra på.  Ett annat problem då det gäller tvätt är katterna som har en förkärlek att ligga i den  rena tvätten så den blir hårig och man får tvätta den igen.  Känns lite smått hopplöst då det känns som att jag försökt organisera så många gånger men aldrig riktigt lyckats. Jag vill bygga ett dressingroom men vi har inte tid med det just nu.

Postat av: Lilla jag

Förvaring är ju verkligen ett ständigt problem. Hoppas du kommer på något smart :)

2009-03-26 @ 09:56:12
URL: http://irenev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0