Magnus uggla är dryg

Sitter och tittar på Magnus ugglas program vart fan är min revy . Det intryck jag får av honom är att han är en dryg och gnällig jävel. Gnäller bara för att gnälla, tål inte att någon skämtar om honom och är allmänt överlägsen. Han känns som en mycket roligare människa då man bara lyssnar på hans låtar.  Men vem vet kanske är det bara jag som fått för mig att han är dryg vad tycker ni?


Postat av: Cornelia

Nej, han e hur cool o kul som helst! Han e nog mest ironisk tror jag o inte sur o grinig. Här ligt med frispråkiga människor tycker jag :-)

2009-03-30 @ 23:24:38
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/
Postat av: Tunna

Haha helt fel!



Min pojkvänn är med nästa lördag kl21:00Han e tydligen lika härlig rolig och ironisk som han är på skiva:P

2009-04-09 @ 10:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0