komma bort

Jag är med och tävlar om en hotellövernattning på Charlies Annex i Kungshamn hos Engla.  Jag skulle verkligen behöva komma bort och vila upp mig lite då det varit lite kämpigt under våren. Fick efter en lång utredning reda på att jag har aspergers syndrom, skönt att få svar på varför man alltid känt sig udda men också kontigt och jobbigt att sätta sig in i och veta hur man ska förhålla sig till det. Dessutom miste jag min älskade katt Tiger i en bilolýcka i början av Maj. På det håller vi på och renoverar köket som aldrig riktigt tycks bli färdigt och  är fullt av tillfälliga lösningar som inte riktigt funkar. Det skulle vara så underbart att bara åka bort och  slippa tänka i ett par dar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0