hinder

Jag fick ett utkast på mitt psykologutlåtande idag som jag skulle läsa igenom under veckan.  22 sidor med information om mig och mina svårigheter. Riktigt jobbigt att läsa och får mig fundera mycket på hur livet ska bli. Visst jag vet att jag har vissa svårigheter men då man ser alla upradade känns det som att jag nästan inte klarar av något. Jag vill inte ha asperger, jag vill fungera som alla andra ha ett arbete och bilda familj.  Jag hoppas verkligen att allt ordnar sig till det bästa och att jag i framtiden kan se mitt funktionshinder som en liten parantes som inte tar upp så stor del av mitt liv.


Postat av: Daniel

22 sidor! Det var mycket mer än vad jag fick för ett par år sedan då jag var i samma situation. jag fick väl fem sidor, men skulle ha velat haft 22 sidor. Några få sidor är för lite för då blir allt så kortfattat. Lycka till med allt nu!

2009-07-20 @ 11:57:26
URL: http://asperger.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej

Om du vill skriva får du jätte gärna göra det.

Fick en chock när fick reda jag har detta.

Hela mitt liv har förstört efter detta.

Känner inte mig levande.

2010-09-27 @ 23:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0