detaljer

Måste städa  nu innan midsommar, men som vanligt har jag så svårt att komma igång. Jag vet inte vart jag ska börja och kan inte riktigt se helheten utan bara miljarders av små detaljer, dålig central koarens heter det tydligen enligt min psykolog och är ett av mina större problem. Imorgon ska jag förresten till henne igen och prata om aspergerdiagnosen,

Postat av: Anonym

Hej! Jag jobbar fortfarande för samma städbolag som tidigare men vi har fått jobb ute i en fabrik, så jag jobbar mellan ca 7 timmar/dag nu! :)



Tänkte på ditt problem med städningen, om du skriver ner på ett papper rum för rum vad som ska göra och prickar av varje punkt eftersom det är gjort? Jag brukar göra så till M och det fungerar på honom ;)

2009-06-16 @ 17:50:51
URL: http://tinamartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0