irreterad

Blir så jävla irreterad nu när vi ska till veterinären med lillkissen, vi har ju en kattbur men givetvis är den i förrådet och det är bara Ronnie som har nyckel dit. Det är 3 gången det händer nu att jag behöver buren men att den är inlåst i förrådet. Ändå har jag varje gång att vi ska ta upp den i lägenheten men nej då den får tydligen inte plats. Åh vad jobbigt det är då allt redan är jobbigt som det är och så ska det tillkomma massa onödiga jobbiga grejer till det. Jag kanske inte vill ha en liten kattunge som springer runt hela bilen då jag blir tvungen att åka till veterinären själv

Postat av: Linn

Nu säljer jag en klänning på min blogg. Kanske något för dig? Ta dig en titt! :)

2007-05-25 @ 15:14:39
Postat av: Linn

Nu säljer jag en klänning på min blogg. Kanske något för dig? Ta dig en titt! :)

2007-05-25 @ 15:14:57
URL: http://linnruby.blogg.se
Postat av: Martina

Hoppas att det går bra hos vetrinären!

2007-05-25 @ 16:56:30
Postat av: Stina

irriterad

3:e gången, tredje gången

veterinär

2007-11-14 @ 21:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0