dålig dag del 1

Åh den här dagen som varit har inte varit en bra dag alla för mig allt har bara krånglat. först ringde jag försökringskassan för att fråga om jag skulle kunna få några pengar och om intyget från läkarn kommit in men nej inte hade de  kommit in trots att jag var där för mer än en vecka sen . Jäkla strulpelle. dessutom hade han sjukskrivit mig bara till den 7 mars och jag var hos honom den 19 och mådde då inte bättre då blir det ju ett glapp där konstigt tycker jag för han sa iallafall att han sjukskrev mig till sista april men paprena har inte kommit iväg. Åh vad jag får psykbryt på det där ska ringa imorgon och höra hur det egentligen ligger till det är som nån sagt  " man måste vara frisk för att orka vara sjuk" så sant.  men nu är det vår och jag kommer må bättre snart tror jag . inte konstigt att jag blivit deprimerad egentligen har varit så mycket som känts otryggt det senaste året. Det jag behöver nu är att föröska komma ut bland folk igen och sedan försöka få ett jobb för att få känna mig meningsfull för det värsta som finns är att känna sig som att man inte är bra eller inte behövs till något och det är en känsla som jag känt dagligen länge nu.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0