midsommar

Ja igår var det midsommar då eller egentligen är det ju det idag med eftersom denna dag heter midsommardagen. . Gårdagen bjöd väl inte på så mycket skoj som man kunde ha önskat men jag börjar bli van vid det och försöker därför att inte bygga upp så höga förväntningar innan. Vi åkte runt lite och tittade var i norfällsviken och runt lite. Sedan vi 3 tiden på morfonen mötte vi upp nattbåten skjutsade hem pappa som varit på Ulvön + en kompis åt honom. Sedan skjutsade vi även en annan lite lustig man som jag faktiskt inte vet vem det var . Sammanfattningsvis kan man väl säga att det blev en midsommar bakom ratten för min del  körde väl runt 25 mil sammanlagt under kvällen.  Vädret var iallafall rätt fint fast det var kallt bara 4 grader då vi for hem på natten.
Hur firade ni er midsommar och hade ni trevligt

Postat av: Angelica

Kika gärna på mina egen designade smycken som är till försäljning på min blogg.. kram Angelica

2007-06-23 @ 18:54:33
URL: http://angiibanjii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0