Väntar....

Sitter och väntar på bussen. kunde egentligen gjort nåt vettigare än att sitta här på cityterminalen men jag har så ont i ena knät och i fötterna efter allt springande på stan. Har varit en trevlig resa iallafall men det ska bli skönt att komma hem också.  Skönt också att få hem mina små goskattter. Drygt kommer det dock bli att åka buss hela natten åker klockan 21 och kommer hem typ klockan 5 på morgonen.

Postat av: Martina

Kan du sova i bussen eller är du som mig och har jätte svårt för sånnt??
Hoppas resan går bra! :)

2007-07-20 @ 23:59:17
URL: http://tiininaas.blogg.se/
Postat av: Martina

Okej, jag har också de problemet riktigt jobbigt är det!
Vi åker i morgon till gävle och sover där en natt, sedan en natt i jönköping, en natt i göteborg.
2-3 nätter i hlmastad hos Mattias sysster.
Och sedan åker vi mot Mlömö och ev till danmark.
Hem resan är inte planerad ännu så vet ej när vi kommer hem..

2007-07-22 @ 23:03:34
URL: http://tiininaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0