Irreterad över strul

Blir inte mycket bloggande nu då Ronnie har semester och så men jag försöker att skriva nåt litet inlägg då och då. Har en sak jag är riktigt orolig och ireterad för nu. Jag har ju ungefär 5500 i dagsersätning men nu fick jag bara 2000 jag räknade ut att det var för 11 dagar vilket var den tid jag hade fram till den gamla sjukskrivningen gick ut. Alltså kan psyk inte ha skickat läkarintyget som de lovade. Hoppas nu bara att det är det så att de inte dragit in pengarna eller nåt. Ush vad jag är less på allt strul måste ringa försäkringskassan imorn och har de inte fått papperna eller fått dem för sent ska jag ringa psyk och fråga vad i helvete de håller på med. För det är inte direkt första gången de trampar i klaveret.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0