hur gör ni egentligen?

Så svårt att prioritera vad man ska göra. Har sovit bort i stort sett hela dagen vilket inte är ovanligt direkt men den här gången tror jag att det behövdes efter vårt lilla stockholmsäventyr. Det är soligt och fint ute så jag skulle gärna gå ut men samtidigt känns det som att det är så mycket här inne som jag borde fixa med. Lägenheten är en enda röra och städa skulle verkligen behövas, datorn lockar ju även den såsom att bara sätta mig ner och läsa en tidning. Jag får inte tiden att gå ihop. Hur gör  ni alla som verkar hinna med allt hur lyckas ni egentligen har ni några tips?

Postat av: Martina

Prioriter är mitt bästa tipps och så att man verkligen ser till att det blir gjort.
Annars går dag efter dag til ingenting. =/
Men man ska också tänka på att inte stressa upp sig.
Ta dagen som den kommer men försöka göra något.
Fungerar för mig :)

2007-07-22 @ 23:05:39
URL: http://tiininaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0