dagen som gått

Idag har jag inte gjort så mycket . Ont idag med i den jävla visdomstanden som jävlas men har fått bort lite tandkött som låg över nu så jag hoppas det blir lite bättre jag vill verkligen slippa tandläkaren. Annars så har vi inte gjort så mycket förutom att varit på kornsjömarknaden där köpte jag supergoda hällakakor hur goda som helst fast dyra + att jag köpte ett skärp och en sele till Millan. Dock var selen nästan för liten för henne redan och hon i ståndet så att det skulle passa vuxen katt. Lite konstigt då Millan bara är 4-5 månader.

Postat av: Jörgen

Du ska nog inte hålla på att gräva och försöka "få upp" visdomstanden på egenahnd. Har du otur så kan du åka på jordens tandköttsinfektion. Även om jag förstår att det kan göra ont så ska man inte hålla på att gräva på egenhand. Speciellt inte när det är så pass känsligt område som det här med och i munnen. Du vet, bakterier. :/
Söta katter, från det ena till det andra. :)

2007-07-08 @ 18:39:00
URL: http://www.livohelvete.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0