läkarbesöket.

Igår var jag hos läkaren . Fick nya recept och blev tillsagd att dubbla dosen . han sa att det behövs högre dos för panikångest och sånna åkommor så jag får väl lita på honom . Själv hade jag ju nästan lust att sluta med medicinen men nu då jag inte mår bra är det nog ingen bra ide. Om jag ökar dosen kanske jag kan må bättre och kan komma ut och göra saker som känns jobbiga och då kommer de ju kännas mindre jobbiga sen.  Inatt har jag iallafall sovit ganska bra för en gångs skull vilket är skönt.

Postat av: jenny

Jag äter 80 mg Citalopram, 4mg Xanor depot och 225mg Lyrica och är ändå inte av med mina ångestsymptom....Så nog behövs det mediciner allt! =)

2007-01-22 @ 12:39:29
URL: http://mittlivojag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0